Reklamácia a vrátenie tovaru

Postup reklamácie tovaru



1. Odporúčame, aby ste nás pred zadaním reklamácie kontaktovali a poradili sa s nami, či je problém s tovarom predmetom reklamácie.

+421 918 545 820

evelo@evelo.sk



2. Vyplňte prosím reklamačný protokol, ktorý si môžete stiahnuť kliknutím na odkaz nižšie:

Reklamačný protokol



3. Protokol spolu s tovarom (vrátane príslušenstva) a kópiou dokladu o kúpe (faktúra alebo pokladničný blok) prineste do našej predajne alebo zašlite na našu adresu. V takomto prípade tovar bezpečne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Tovar neposielajte na dobierku. Adresa predajne:

CAR TEAM s.r.o. - Bicykle, Hviezdoslavova 22, 942 01 Šurany



4. Po obdržaní vašej zásielky tovar zašleme na posúdenie/výmenu dodávateľovi alebo výrobcovi tovaru.
Reklamáciu riešime v čo možno najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní.
O stave a vybavení reklamácie vás budeme informovať.





Postup vrátenia tovaru



1. Výrobok môžete do 14 dní od zakúpenia vrátiť alebo vymeniť za iný. Je potrebné vyplniť
formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý si stiahnete kliknutím na odkaz nižšie:

Vrátenie/výmena tovaru (odstúpenie od zmluvy)



2. Kompletný a neporušený výrobok bezpečne zabaľte a priložte formulár. Tovar prineste do našej predajne alebo zašlite na našu adresu (neposielajte na dobierku). Vašu žiadosť spracujeme a vrátime vám kúpnu cenu tovaru.
Adresa predajne:

CAR TEAM s.r.o. - Bicykle, Hviezdoslavova 22, 942 01 Šurany